En het komt steeds dichterbij..... - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Zjaccan Kuiper - WaarBenJij.nu En het komt steeds dichterbij..... - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Zjaccan Kuiper - WaarBenJij.nu

En het komt steeds dichterbij.....

Door: Zjaccan

Blijf op de hoogte en volg Zjaccan

22 September 2008 | Nederland, Hoorn

En dan opeens begin je het te beseffen..... Het gaat ECHT gebeuren!! :D!

Nog maar een paar weken en dan verlaten we NL voor 5 (!!) maanden! Wat ga ik een hoop missen!! Wie laat haar enorme lieve vriendje nou voor langer achter dan we in totaal aan relatie hebben?!?! En natuurlijk alle lieve vriendjes en vriendinnetjes..... Pfff.. ik ga jullie allemaal natuurlijk hard missen.

Daarintegen: Viert dit meisje kerst op het strand (met voor het idee vast wel ergens een mini kerstboom ;)), nieuwjaar wordt gevierd in het geweldig Aussie met lieve Do'tje en haar vriend! En bovenal, als ik terug kom ik april ben ik de winter al voorbij ;)

Gna Gna Gna!

En natuurlijk als prachtige afsluiting van een prachtige reis, samen met dat lieve vriendje (die mij zo'n mooie reis gunt), nog 4 weken in Thailand vertoeven.... Hmmmm! :D!

Ja! Kan NIET wachten! :D!

  • 22 September 2008 - 10:21

    Margaret ( Mama ):

    Ja meissie het komt inderdaad steeds dichterbij. Spannend en jij zal iedereen missen, maar wat dacht je van hier. Ook ik ( spreek even namens mijzelf ) zal je vreselijk gaan missen, vooral met de strijk, hahahahaha. Maar ik weet zeker dat je de reis van leven gaat maken. Dikke Kus

  • 28 Oktober 2008 - 08:11

    Esther:

    Zjaccan, gisteren hadden we echt ons laatste werkdagje samen! Ik zal je missen, want ach, bijna rondvliegende steps, dat maak je niet elk dienstje mee haha.
    Ik las je mailtje en.... vanaf nu ga ik je volgen via deze site. Ik moet bekennen dat er misschien wel eens een periode tussen kan zitten, want ik heb niet elke dag de tijd om achter mijn pc te kruipen, maar ik laat zeker iets van me horen.
    Ik wens je erg veel plezier en ga ervan genieten meis! Wel voorzichtig doen he! Ik heb geen zin om een intake van je af te nemen over 5 maanden ;-)

    Houdoe! xxx Esther.

  • 28 Oktober 2008 - 17:31

    Yvonne:

    Heb gisteravond voor het laatst met je gewerkt, toen al uitgebreid afscheid van je genomen. Heb mij inmiddels aangemeld zodat ik op de hoogte blijf van alle ontwikkelingen jij van Schiphol natuurlijk. Heel, heel, heel veel plezier
    Veel liefs Yvonne

  • 29 Oktober 2008 - 14:52

    Karin:

    dag lieve Zjaccan, heel veel plezier. Pas op voor die enge spinnen en gretige schapenboeren. Kom heelhuids terug. Het zal vast onvergetelijk worden.

  • 30 Oktober 2008 - 21:19

    Geert & Harry:

    Hoi collega: wij wensen je (jullie) een fijne tijd Down Under. Er is zoveel te zien en te beleven daar.
    Geniet ervan. CU en kus van ons, Harry en Geert.

  • 31 Oktober 2008 - 15:04

    Judith:

    Na je laatste werkdag kan je nog even uitrusten en genieten van je vriendje en dan.....dan gaat het toch echt gebeuren. Ik ga je volgen vanaf mijn PC en zie je over 5 maanden, al is het alleen om alle avonturen te komen vertellen.
    Veel plezier

  • 03 November 2008 - 11:04

    Erna :

    Hoi Zjaccan ik heb je site gevonden wat leuk dat we je kunnen volgen.
    Een hele mooie reis gewenst, maar vooral tot weerziens in Schinnen!!!
    Lieve groeten Erna

  • 05 November 2008 - 20:16

    Diane (m-unit):

    zo ik heb je ook hier gevonden wijvie...laat het avontuur maar beginnen.. ik maar ook de anderen zijn er klaar voor om door jou op de hoogte gehouden te worden van al het mooie van down under. dikke xxx Di

  • 10 November 2008 - 14:02

    Fam. Tames:

    Hallo Zjaccan,
    Het is bijna zover. Veel plezier en ga er van genieten! Wij gaan je in ieder geval volgen via de website.
    Goede reis en groeten.
    Fam Tames

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zjaccan

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 67788

Voorgaande reizen:

31 Januari 2012 - 03 Maart 2012

Cambodja - Vietnam - Laos

15 Februari 2010 - 16 Maart 2010

De Oostkust van Amerika :D!

12 November 2008 - 15 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: