De laatste dagen.. - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Zjaccan Kuiper - WaarBenJij.nu De laatste dagen.. - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Zjaccan Kuiper - WaarBenJij.nu

De laatste dagen..

Door: Zjaccan

Blijf op de hoogte en volg Zjaccan

10 November 2008 | Nederland, Hoorn

Zooooo, geweldig gezellig afscheidsfeest gehad! Bedankt voor alle leuke cadeau's iedereen!!! :D!

Dit zal het laatste berichtje vanuit NL zijn... Het volgende berichtje komt uit LA of Fiji (even kijken waar we tijd en plek hebben :P).

Woensdag om precies 10.40 (hopelijk zonder vertraging anders hebben we een probleem bij de overstap, :S) vliegen we via Londen naar LA!
En daarna richting Fiji (voor de nieuwsgierigen onder ons, onze verblijfsplaats: http://www.hostelworld.com/availability.php/Beachouse-CoralCoast-1007).

Ik heb trouwens NIET meer mijn normale nummer! Omdat Vodafone een perfect wereldbereik heeft, heb ik een andere SIM mee. Wil je dit nummer hebben, mail me dan even! Mn fam. weet dit nummer ook!

In Aussie en NZ zal ik waarschijnlijk een andere SIM halen, maar dat horen jullie dan nog wel :)!

Nog maar 1 dag in NL.. Pfff...! Ik ga jullie missen!

Tot vanuit LA! (of Fiji... ;))

Knuffel!

  • 10 November 2008 - 20:23

    Margaret:

    lieverd,wij gaan je ook missen, maar wat is afstand tegenwoordig nog?
    Wij kunnen je volgen via deze site, wat ik zeker zal doen en genieten van alles wat jij ziet en doet.
    Vanavond nog even lekker uit eten geweest met zijn 6en.Morgen nog de laatste dingentjes doen en woensdag uitzwaaien.
    Heel veel reisplezier .
    Je mams

  • 11 November 2008 - 10:09

    Ricardo:

    heey moppie

    zitten we dan met zn tweeen aan de tafel op de laatste dag dat je nog hier bij me bent !

    ik weet dat je het zo graag wilt en zorg dan ook dat je het heel erg leuk gaat hebben.

    voorzichtig zijn en terugkomen hahahah

    love u so much

    Ricardo

  • 11 November 2008 - 11:33

    Eric:

    Heej Sjakie,

    Heeeeel veel succes en plezier! Ik begrijp dat je me enorm gaat missen, maar je kan me altijd mailen ofzow natuurlijk.

    Geniet ervan, doe alleen maar leuke dingen en doe voorzichtig. Dan sta ik over 5 maanden klaar met mijn spandoek!

    Eric

  • 11 November 2008 - 11:52

    Danny:

    Heel veel plezier
    en natuurlijk een goede vlucht !!!!
    Groeten Danny.

  • 11 November 2008 - 17:15

    Esther:

    nou meis, nogmaals; ga ervan genieten en je ziet....ik reageer, haha

    tot later weer!

  • 11 November 2008 - 18:54

    Roxanne:

    he meissie

    heel veel succes en onwijs veel plezier tijdens je avontuur.
    doe vooral geen gekke dingen en doe voorzichtig.

    veel liefs tom en rox

  • 12 November 2008 - 21:25

    Margaret:

    Hai meiden, als jullie dit lezen, liggen wij op een oor en zijn jullie in LA en is het nog middag. Zjac weer boek verkocht, dus weer wat extra's te besteden.
    Was een rare dag vandaag,maar dat mail ik nog wel. Hoop dat ik morgen kan lezen hoe jullie de lange vliegreis hebben ervaren.
    Dikke knuffel

  • 13 November 2008 - 10:24

    Rachel:

    Meisje heel erg veel plezier! Ik vind je echt een super toffe meid, en hoop dan ook dat als je weer terug komt we een keer daten ofzo voor alle verhalen. Maar eerst ga je beginnen aan een super toffe reis! Doe voorzichtig en ik hou het hier in de gaten! Dikke kus, rachel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zjaccan

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 67757

Voorgaande reizen:

31 Januari 2012 - 03 Maart 2012

Cambodja - Vietnam - Laos

15 Februari 2010 - 16 Maart 2010

De Oostkust van Amerika :D!

12 November 2008 - 15 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: