Paradijs! En emmers met alcohol.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Zjaccan Kuiper - WaarBenJij.nu Paradijs! En emmers met alcohol.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Zjaccan Kuiper - WaarBenJij.nu

Paradijs! En emmers met alcohol....

Door: Zjaccan

Blijf op de hoogte en volg Zjaccan

26 Maart 2009 | Thailand, Bangkok

Dag 127

Heerlijke relaxdag op het strand gehad! Savonds ook niet veel bijzonders gedaan, lekker een cocktail op het strand gedronken van de mooie zonsondergang genoten!


Dag 128

Helaas geen strandweer vandaag! Maaaaar, Ri kwam met fonkelende oogjes melden dat je hier scooters kon huren (die 120 KM p/u konden). Voor 4 hele euros zo’n ding gehuurd voor een hele dag (en voor 1 euro tanken :)) en lekker het eiland rondcrossen! Ri had gelukkig het links rijden snel door en we hebben mooie watervallen en uitzichten gezien! Zelfs 500 treden om en neer voor zo'n waterval :P! En nog bij toeval wat anderen toeristenplekken gevonden. Waarvan sommige echt niets voorstelden.. Maarja, sommige ook gewoon nooit gevonden :P! Straatnaambordjes kennen ze hier gewoon niet! Maar echt zooooo lekker gereden! Nu alleen oppassen voor overstekende apen ;) :P!
Ri had savonds trek in spicy maaltijd en dat heeftie geweten ook. De tranen liepen over zn wangen :P!


Dag 129

REEEEGEN?!?! Huh? En bus veels te laat! Kwammie nog wel? We waren bijna de dichtsbijzijnde SPA in gerend maar uiteindelijk kwam de bus en bracht ons naar de ferry die ons naar een mooi eiland zou brengen. In de soort van ferry kotsten alle aziaten hun maag er bijna uit :P! Eindelijk op eiland aangekomen en alleen maar zon!!! :D! Oke dan! Snorkelen!!!! Blauwe zee, wit strand en veeeeeel vissen! De vissen werden gevoerd met brood en kwamen dus in grote getalen op ons af! GAAAF! Ik stond bij de pier met kleine stukjes brood te gooien toen onze gids een heel brood over me heen kieperde. Resultaat: 1 grote zeeoorlog om me heen, waarbij ik een paar keer door een VIS ben gebeten?!?! En toen de haaien!! Ri is onder het haaien voeren het water ingedoken, TUSSEN de haaien, en ik volgde hem later ;)! Tussen de haaien gezwommen! HOE GAAF??!?! Nog ff een stukje onbewoond eiland gezocht en lekker rood verbrand vandaag ;)!
Terug bij het hostel hebben we de zonsondergang vanuit de zee bekeken..... Romantisch ;)!


Dag 130

Vroeg op! Alweer! Taxi weer te laat... Gek ;)! Op Satun aangekomen bleek dat we maar 15 dagen in Thailand mogen blijven... Nieuwe regeling! BALEN! Moeten we ff de grens over en weer terug. Regelen we later wel! EINDELIJK een verjaardags kado open gemaakt die ik pas mocht openen in Thailand! En ik wil bij deze de gulle gever nog even extra bedanken! Je kado wordt wijselijk besteed ;)!
In Satun wilde 2 turkse gasten wel een taxi met ons delen om naar Krabi te komen. En rit van 4u voor 4 euro per persoon?? Oke! Helaas had Ri het erg moeilijk... Rug was nog goed rood en die gasten hebben turkse muziek zitten luisteren :P! Maar de tijd ging snel! Ons hostel was prachtig! Lekker centraal! In het stadje zelf ben ik door Ri manicure ingeduwd (was ook wel nodig..) met als resultaat: knalroze nagels ;)! Je kan hier op iedere hoek van de straat heerlijke verse vruchtenjuices halen voor 40 cent, dus lekker gezond gedaan :D!


Dag 131

Straaaaaaaand! Ri heeft (na veel aandringen van mij en dreigementen dat ik anders zn shirt aan hem vast zou nieten) even wijs zn rug bedekt voor de zon vandaag! Smiddags vondie het nodig om de lokale kapper te proberen! En daar ging even iets goed fout: en dan heb ik het niet eens over de spontane massage die hij kreeg tijdens het wachten, maar over zn nieuwe skinhead look door de nieuwe tondeuse.... AAAH! Ach, hoeft dat ook even niet meer :P!
Savonds weer lekker cocktail en slapen!


Dag 132

Vandaag de omliggende eilanden bezocht! In de open taxi (soort van laadbak :P) naar de longtail boot. Dit zijn boten die aangedreven worden voor een auto motor die verbouwd is :P! Helaas had die van ons geen zin vandaag! Dus werden we in een andere varende tijdbom geladen! We hadden een zwitserse walvis aan boord en iedere keer dat ze bewoog kieperde de halve boot om! Dus 6 man aan ene kant, zij voor evenwicht aan de andere kant!
De eilanden waren erg mooi!! Heerlijk snorkelen en van zon genieten! Aan het einde van de dag een verfrissende onweersbui en terug naar hostel! Tas pakken en ik ben gaan slapen (was kapot!) en Ri is nog ff wat gaan drinken met een gast van de trip!


Dag 133

Op naar Koh Pangang! Eerst met een busje naar het grote station en met een grotere groep verder! Daar was me toch een rare Italiaan die al die lokale mensen stond uit te schelden! Niets was goed! Auto was kut! Niemand sprak engels! ZEIK ZEIK ZEIK! En toen wilde hij ALLEEN voorin zitten want dat had hij geboekt! Helaas voor hem, moest er nog iemand bij... Was een drama! We hebben 30 minuten moeten wachten tot dat kleine kind eindelijk overstag ging en naar achteren ging zitten. Ri is dapper geweest, die ging naast hem zitten! PFff.. Die vent bleef de hele weg zeiken!
Daarna lekker op zeer grote ferry en naar Koh Pangang! Ons hostel is niet normaal mooi!!! Kijk filmpjes maar.... Direct aan het strand!!!! WOOOOOOOOOOOUUUW!
Savonds met 4 andere meiden (Ri op stap met 5 meiden :P) even wat gedronken. Nja.. 'wat'... Ze verkopen hier emmers met alcohol... Ri en ik zo'n emmer doen natuurlijk. Ik heb nog net het feest gehaald (wat mooi! Mensen met vuur te gooien, bodypaint etc.) en stortte toen in! Ik ben nog nooooit zo ziek geweest van de drank! Gatverdamme! Ri heeft me met heeeeeel veel moeite weer in het hostel kunnen krijgen en stortte toen zelf ook in elkaar :P! Wat waren we ziek! Ik werd exact zo wakker als ik uit ben gegaan. Vol in het zand (lag overal in bed omdat ik op het strand in slaap was gevallen) en voelde me ziek!


Dag 134

Ik had me de eerste dag op dit mooie eiland ff anders voorgesteld... ZIEK ZIEK ZIEK!!! Mijn god! Ri was vroeg op en heeft wijselijk lekker een motor gehuurd en is ff het eiland gedeeltelijk over gereden! Daarna heeftie heerlijk voor me gezorgd (ik lag de hele dag hersendood op bed), en savonds ging het eindelijk wat beter! IK DRINK NOOOOOIT MEER!!

Helaas staan sommige foto's (ECHT HELE LEUKE!) op Ri's camera.... En die foto's krijgen we er hier niet op..
Die houden jullie dus tegoed!

Filmpjes: http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=thailand+zjaccan&aq=f

  • 26 Maart 2009 - 14:01

    Marisja:

    Haay Zus en Ri!
    Echt super vet die filmpjes en dat huisje van jullie!!!! godsamme!!! Geniet er nog even lekker van over een paar weken heb je weer met mij te maken!!!! hahahaha
    dikke kus

  • 26 Maart 2009 - 14:02

    Marisja:

    hahaha ben lekker de eerste die reageerd!!

  • 26 Maart 2009 - 15:34

    Bob:

    Lekker hoor vol in het zand! Huisje zag er goed uit met dat uitzicht! veel plezier nog!

  • 27 Maart 2009 - 02:51

    Zjaccan:

    Sorry voor de korte stukjes trouwens, was echt HONDsberoerd gisteren ;)!

    Trouwens, hoe makkelijk wij hier aan drugs kunnen komen! Hahah! IEDEREEN blijft het aanbieden aan Ri ;)! Hij ziet er waarschijnlijk uit alsof ie het nodig heeft :P!

  • 27 Maart 2009 - 08:49

    Esther:

    hardstikke leuk weer. ik zal ronald toch eens meenemen die kant uit, kan hij een hengeltje uitgooien. hey genietse verder en kijk uit met de drank en de drugs, ik heb geen zin om een intake bij jullie te doen wanneer jullie terug zijn! ;-)
    doeiiiii x

  • 27 Maart 2009 - 10:50

    Karin:

    Hey Zjaccan, zaten er ook witte haaien tussen? of komen die daar niet voor? Jullie hebben wel lef hoor. Geniet er nog lekker van. Pas goed op je glas.

  • 27 Maart 2009 - 19:30

    Judith:

    Mooi is het daar weer. Geniet nog maar lekker want ik heb je al weer op het rooster zien staan. Zo snel gaat het alweer.

  • 28 Maart 2009 - 05:59

    Ellen:

    Klinkt geweldig, fcking vet dat je tussen de haaien hebt gezwommen dude!! X!

  • 30 Maart 2009 - 10:06

    Eric:

    Heej Sjakkie en Ricardo,

    Goed om te horen dat jullie je zo goed vermaken! Nog ffies en dan hebben jullie weer met ons te maken! Hahaha... geniet er dus nog maar ff van!

    Tot snel

    Eric

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zjaccan

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 67784

Voorgaande reizen:

31 Januari 2012 - 03 Maart 2012

Cambodja - Vietnam - Laos

15 Februari 2010 - 16 Maart 2010

De Oostkust van Amerika :D!

12 November 2008 - 15 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: