Thuis! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Zjaccan Kuiper - WaarBenJij.nu Thuis! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Zjaccan Kuiper - WaarBenJij.nu

Thuis!

Door: Zjaccan

Blijf op de hoogte en volg Zjaccan

21 April 2009 | Nederland, Hoorn

Vliegtuig niet neergestort (wel weer wakker geschud -> kont van de stoel, door de turbulentie), tas weer in NL (ik kon hem eerst niet vinden omdat ik bij de verkeerde band stond.... -> staat je fam te wachten dan :P) en weer gelukkige mensen die je op komen halen!

MET spandoek zelfs ;)! Geniaal! Niet aangehouden door de douane, en dus alle souveniers kunnen geven :P! Mn hondje compleet door het lint! Wat was die enthousiast, ik heb nog knabbel strepen op mn gezicht :P!
En wat een verrassing! ZON!!! Hahah! Perfect! Savonds veel vriendjes, vriendinnetjes en lieve familie leden op bezoek en zelf ben ik rond half 10 aan de tafel in slaap gevallen...

Klinkt weer perfect.. En dat is het ook!

Nu moet ik nog proberen te wennen... Het duurt nog even voordat mn werk weer begint, dus... Rustig aan, zou je zeggen.

Hier komt het probleem :P! Ik en rustig aan! Dat moet nog even wennen...

Alles MOET ook weer! Ik moet me weer aan tijden houden, rekening met meerdere mensen houden.. etc.. Dit is ZO normaal, maar ik ben dit ZO niet meer gewend! Het is wel enorm fijn om niet meer te moeten zoeken naar een slaapplaats, weer te verzinnen in wat voor soort rijst je nu weer trek heb :P, en niet de keuken te checken op ongewilde insecten in je eten. Vooral het laatste moet ik even afleren, voordat mn moeder me de keuken uitmept met de deegroller.

Kortom: Het is echt heeeeerlijk om weer thuis te zijn, maar als iemand een vliegticket over heeft (IEMAND?!?!?!?.....?) zal ik niet aarzelen om deze in gebruikt te nemen :P!

Iedereen die via deze site met me mee heeft gereist: Bedankt voor alle lieve berichtjes de afgelopen 5 maanden! Ik vond het echt heerlijk om te lezen hoeveel mensen er met mee meeleefden! Super :D!

Pas over 1,5 jaar wordt de volgende reis verwacht (Oké, als ik het erg op mn heupen krijg, MISSCHIEN wel eerder :P) en natuurlijk wordt dit weer bijgehouden op deze site!

Dus... Stay tuned (Haha, dit wilde ik gewoon even voor de laatste keer typen!)!




En nogmaals, SUPER BEDANKT!

Groetjes, Zjaccan, ditmaal vanuit het ZONNIGE Hoorn ;)!

  • 21 April 2009 - 08:04

    Bram:

    Hey Zjaccan!

    Welkom thuis, goed om te weten dat je weer veilig bent geland en dat je graag weer weg wilt ;) Geweldige tijd heb je gehad, en het was heel leuk om dat allemaal te lezen :D
    We spreken gauw wat af, als je weer een beetje bent bijgekomen en weer in het vaste stramien zit van afspraken en verplichtingen!!

    Groetjes, en geniet nog maar lekker na!

    Bram

  • 21 April 2009 - 08:09

    Merel:

    Hee Zjac,

    Lekker dat je weer thuis bent. Vond het erg leuk om zo je reis te volgen! Zie je gauw, liefs!xx

  • 21 April 2009 - 08:20

    Yvonne:

    Welkom thuis. Fijn dat je er weer bent ga de verhaaltjes wel missen. See you liefs Yvonne

  • 21 April 2009 - 14:02

    Esther:

    hey dame welkom thuis! nu kunnen we de verhalen live horen.
    ik ben benieuwd.
    tot snel!
    groetjes Esther xxx

  • 21 April 2009 - 16:27

    Karin:

    Welkom thuis Zjaccan, geniet nog maar van je vrije dagen met je familie en vrienden.

  • 21 April 2009 - 19:31

    Rachel:

    Hey Zjaccan! Gelukkig zijn jullie er weer. Heb Ri nog niet gesproken, wel al voorbij zien crossen. Misschien kunnen we binnekort is gaan BBQ-en, met danny en lien ook. Ik zie je vast snel een keer. Het was super om je te volgen en 'mee te leven'. Dikke kus Rachel

  • 22 April 2009 - 12:28

    Nic:

    Hi girl...welcome home!
    Heb echt in een deuk gelegen om je verhalen, je kan het mooi vertellen!!! Volgens mij heb jij een topreis gemaakt...op naar de volgende!!
    Dikke kus Nic

  • 22 April 2009 - 20:15

    Margaret:

    Zjac sinds wanneer woon jij in Hoorn:), het heet toch BLOKKER< hahaha.

  • 23 April 2009 - 19:40

    Margriet En Math:

    Zjaccan,

    Het was ook geweldig om met jou te corresponderen op je wereldreis. Iets toe te voegen aan iemands plezier is toch erg fijn.
    Hopen je snel in Limburg te zien en te praten over je reis, ook samen met Ricardo.
    Groetjes,
    Margriet en Math

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zjaccan

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 67751

Voorgaande reizen:

31 Januari 2012 - 03 Maart 2012

Cambodja - Vietnam - Laos

15 Februari 2010 - 16 Maart 2010

De Oostkust van Amerika :D!

12 November 2008 - 15 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: