De OUTBACK IN!! (extra blog :P) - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Zjaccan Kuiper - WaarBenJij.nu De OUTBACK IN!! (extra blog :P) - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Zjaccan Kuiper - WaarBenJij.nu

De OUTBACK IN!! (extra blog :P)

Door: Zjaccan

Blijf op de hoogte en volg Zjaccan

22 Februari 2009 | Australië, Adelaide

Even snel een extra bericht omdat ik zooooooooo enthousiast ben! :D MOET het gewoon ff kwijt:

IK GA DE OUTBACK IN!!

Met jeep! Met 2 belgische meiden (super lieverds!). Op ons zelf!
Lees maar ;P :


Dag 100

Afscheid nemen van Aina, Ellen en Stef.... :( Ik zie Ellen hopelijk nog als ik terug kom naar Melbourne, dus over 2 weekjes. En op naar het busstation. Dit klinkt makkelijker dan het uiteindelijk was.. Ik heb het zelf gevonden, met hulp van half Melbourne ;) IEDEREEN wees me de weg ;)!
Zat ik gezellig met een duits meisje te wachten op de Greyhound bus, bleek onze bus te zijn ingeruild voor een bus van Firefox ofzo? En wij maar wachten.... Gelukkig was deze bus 3x beter dan de Greyhound! We hadden me daar een beenruimte! En de stoelen konden bijna plat (in vergelijking met de greyhound :P)! Dus: SLAPEN!


Dag 101

Goed geslapen :D! En heelhuids in Adelaide, waar ik nu 9.5 uur later leef dan jullie! Blijft verwarrend, al die tijdszones... Maaaaaaaaar: opgehaald door hostel en ff met thuisfront over Carnaval babbelen. Ik hoop echt dat iedereen een toptijd heeft, en drink er 1 (of 2, of 3, of veeel meer!) op mij!
Even rond Adelaide gekeken (ben je binnen 2 uur wel mee klaar) en in contact gekomen met 2 belgische meiden! Ze zochten nog een reismaatje naar Alice Springs en ze hebben een jeep! TOOOOP! IK WIL MEE!!! En dan mocht ;)! Het klikte gelijk heeeeel erg! Dus! Zjaccan gaat voor 10 dagen het ECHTE Australie zien!! In de bush
bush (meer woestijn eigenlijk...), met de jeep! Beter dan een tent, maar mn campeer (crepeer) angst moet nog even overwonnen worden ;)! Ik zal niet veel bereik hebben en jullie heben even rust want internet zal er ook niet veel zijn ;)! Savonds lekker met vriendje bellen (17 DAGEN!) en met NL se kamergenoten naar Sisteract gekeken!
En ik ben erg trots op mezelf: even goed na veeeeeeeel aandringen ben ik NIET uitgeweest!! Je leest het goed: Zjaccan is WIJS in bed gaan liggen ;)!


Dag 102

Lekker vroeg wakker en alles regelen voor de tour! Naar info centrum voor de outback, en daar kregen we te horen dat we waarschijnlijk beter niet alleen de Simpsons desert in kunnen gaan (google maar ;P).... Deze woestijn is redelijk gevaarlijk als je pech met de auto krijgt. Nu kan een auto al snel uitgeput over oververhit raken met 47 graden en non stop zon (ik raak dan ook oververhit zonder airco :P).... Dus we moeten even de planning bekijken. Maar zoals het er nu uitziet, gaan we maandag weg (morgen) en zijn we woendag (volgende week) in Alice Springs. Mijn vlucht vertrekt de 7e naar Melbourne, dus het komt PERFECT uit! :D

En ik heb er zooooooooooooooooooooooooooooooooooo'n zin in!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D

In principe rijden we dezelfde route als 'Heading Bush Adventures' (voor de mensen die het echt willen weten: www.headingbush.com) alleen deze tour kost ons nog minder dan de helft van wat hun rekenen! PRIMA!

Nogmaals: Ik heb er zooooooooooooooooooooooooooooooooooo'n zin in!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Nu ff lekker zitten met de NLers (die morgen ook dezelfde route als ons gaan doen maar dan WEL met die tour) en mn backpack organiseren.

Ik hou jullie op de hoogte en tot snel! :D :D!

PS. kep 3 foto's die ik vergeten was op het vorige bericht gezet! Ladys night!!!


  • 22 Februari 2009 - 06:40

    Ricardo:

    heeeey mop

    heeel veeel plezier in de outback en kom wel op tijd terug wangt wil niet op je hoeven wachten omdat auto stuk gaat. hele dikke knuffel en kus HOU VAN JOU

  • 22 Februari 2009 - 09:00

    Karin:

    hoi zjac, veel plezier en voorzichtig in de outback.

  • 24 Februari 2009 - 08:58

    Nic:

    Supergaaf dat je ook nog de outback in gaat! Wel erg spannend en HEET! Maar dat overleef je vast wel weer. Lekker al dat stof dat aan je vastkleeft...hoop voor je dat je een douche gaat vinden daar in die woestijn!
    Have fun girl!
    xx Nic

  • 02 Maart 2009 - 11:16

    Yvonne:

    hoop dat de outback aan je verwachting heeft voldaan en hoe is het met je muggebulten. Je hebt al een lekkere bruine kleur. Wie weet overtref mij misschien nog wel haha

    liefs Yvonne

  • 03 Maart 2009 - 09:53

    Esther:

    zo ff bijschrijven, had hier vorige keer niet gereageerd, dus ga je hier even vertellen dat ik nu bij je volgende reisverslag ga reageren haha! esther.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zjaccan

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 67787

Voorgaande reizen:

31 Januari 2012 - 03 Maart 2012

Cambodja - Vietnam - Laos

15 Februari 2010 - 16 Maart 2010

De Oostkust van Amerika :D!

12 November 2008 - 15 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: