Geen sneeuw maar Palmbomen :D! - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Zjaccan Kuiper - WaarBenJij.nu Geen sneeuw maar Palmbomen :D! - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Zjaccan Kuiper - WaarBenJij.nu

Geen sneeuw maar Palmbomen :D!

Door: Zjaccan

Blijf op de hoogte en volg Zjaccan

17 Februari 2010 | Verenigde Staten, Miami Beach

Haaaaaaaaaaaaaaaaaallllo iedereen :D!

We wilden even laten weten dat we prima zijn aangekomen! :D

Niet dankzij Ri's zijn prima gevoel van richting op Schiphol en ZEKER niet dankzij de meest belabberde vliegtuigmaatschappij die we OOIT gevlogen hebben! AIR FRANCE! Het was een zwevende rammelkast! Voor de 8,5 uur dat we in deze graftombe hebben gevlogen, kunnen we er maar 1 positief punt over benoemen: het bleef wonderbaarlijk in de lucht hangen.... GEEN tv schermpjes voorin de stoelen (okey, dat klinkt verwend, maar je verveeld je ECHT wel na 8,5 uur nixen...), de schermen
die aanwezig waren in het vliegtuig speelde constant de Franse versie van Tellsell (geloof ons, die is erger dan de NLse versie...) en toen er na veel zeuren aan de oren van de stewardess, die echt een hekel aan haar werk had, hebben ze Fame opgezet... Gelukkig hadden we een prettig gestoorde Amerikaan naast ons zitten die er een wedstrijd van maakte om de al zeer vrolijke stewardessen, nog zuurder te laten kijken. Al snel zaten we met deze Amerikaan en zijn collega bij de zelfopgezette bar (lees: naast de drank-kar, aangezien het rondrijden van dit ding teveel was gevraagd voor het personeel).
De zwaar-bottige (vond hij zelf :P) Amerikaan en zijn vriend hadden al snel de wijnvoorraad gevonden en hadden deze bijna sneller nog op... Uit pure wanhoop heb ik mezelf toen een heel klein beetje boel gedrogeerd :P! Iets teveel en iets te laat, want toen we eindelijk waren geland, waggelde ik als
een stoned konijn door de douane...

Eindelijk bij het hostel aangekomen, was ik weer wat nuchterder :P, en konden we de omgeving verkennen!
Wat is alles hier toch groooooot! De auto's (echt ABNORMAAL! Verdraai je je nek voor de eerste Ferrari, komt de volgende al weer de hoek om -> als Ri nu niet met een whiplash terugkomt :P), de gebouwen en
natuuuuuurlijk de mensen ;)! Dat kan ook niet anders, gezien de grootte van de maaltijden die ze je hier voorschotelen!

Savonds lekker rondgelopen op de bekendste boulevard (Ocean Drive) en even het strand gezien. We hadden
beide het idee of we op een filmset rondliepen!

Aan het einde van de avond waren we ZO moe, dat we zelfs het spijkerbed waar we op lagen (welke sadistische fabrikant DIT heeft ontworpen?!??!) niet meer erg vonden...

Vandaag lekker niet veel gedaan... Een mega supermarkt gevonden, ervaren dat opwarmmaaltijden hier echt TE ranzig voor woorden zijn, lekker verbrand op onze wangen (Ri had zn zonnebril nog op, dus ga maar na hoe dat er nu uitziet :P), even aangezeten met 2 NL-ers en daarna ons weer lekker vermaakt op Ocean Drive en het strand!

Voor foto's zijn we nu ECHT te gaar :P Dus die volgen ZSM! Jullie zijn vast benieuwd naar de palmbomen
en de prachtige zon ;)! (gnagna!)

Met pijnlijke voetjes van het lopen en 2 lekkere rooie koppies, duiken we straks ons bedje in!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel liefs vanuit het zonnige Miami!

• 17 Februari 2010 - 07:14

Merel:

Hee Zjac en Ri!

Wat leuk weer zo'n avontuur, maar dat zo belabberd je vakantie kan beginnen is natuurlijk minder. Dan MOET het gewoon een mooie reis worden!

Ugg's koop ik deze zomer zelf, want wij gaan ook naar de USA!!

Have fun! x Merel & Arnolt

• 17 Februari 2010 - 08:18

Yvonne:

Hier een berichtje uit het koude friesland. Waar de volgende weerstoring alweer zit aan te komen van sneeuw, regen en ijzel en ik heb weer laat op oost. Maar enfin daar hebben jullie geen last van. Veel plezier en ik verheug me weer op de reisverslagen.

groetjes van je oud collega

• 17 Februari 2010 - 09:41

Esther, Die Brabo:

nou het carnaval is hier weer voorbij, niet dat ik er nu zoveel van meegekregen heb hoor. Leuk weer zo'n verslag te lezen van je en zo te lezen hebben jullie het ondanks de strubbelingen in het begin toch wel naar je zin. Genietse verder!

• 17 Februari 2010 - 11:56

Margaret:

Hai kreeftjes :), je weet toch dat je je in moet smeren, je hebt toch wel een foto van Ri genomen? Verder klinkt het weer "GROOTS". Veel plezier en rustig aan met de jezelf te drogeren. Liefs mams

• 17 Februari 2010 - 12:31

Eric:

Heej Sjakie en Ri,

Klinkt goed allemaal! Veel plezier de komende maand!

• 17 Februari 2010 - 12:37

Joeri:

Zal meteen even reageren voordat je weer boos wordt. Lees dat jullie het leuk hebben, gelukkig maar.
    Nou gr.
    ps heb me wel afgemeld van je nieuwsbrief :) ;) )

• 17 Februari 2010 - 13:59

Margriet En Math:

Hebben jullie verslag gelezen, en hopen dat het wat beter zal gaan met jullie verblijf daar, dan in het "vliegtuig", ja die fransen ook he.Krijgen nog wel belevenissen genoeg denken we, en foto,s.
    Hartelijke Groeten,

Margriet en Math

• 17 Februari 2010 - 20:43

Danny:

Wat doe ik hier...

Veel plezier daar luitjes!!

Groeten Dan

• 18 Februari 2010 - 12:50

Karen:

Haha hebben jullie ook wel eens een gewone vlucht? ;) Klinkt heerlijk allemaal. Veel plezier in NY, zag dat het vandaag 8 graden is dus valt super mee!

X ka