Nog een paar nachtjes slapen... - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Zjaccan Kuiper - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes slapen... - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Zjaccan Kuiper - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes slapen...

Door: Zjaccan

Blijf op de hoogte en volg Zjaccan

27 Januari 2012 | Nederland, Hoorn

Nog 4 om precies te zijn ;)!

Na 'gezellig' een hele week op de bank gelegen te hebben (HALLO griep! :S)! is het bijna zover :D! Azie! Nu komt het wel dichtbij!

Alle nodige voorbereidingen getroffen, nodige liters Deet ingeslagen, psychose veroorzakende malaria tabletten present (ach, je moet alles een keer hebben gedaan toch :P), bikini('s) uit het stof gehaald en ook de backpack van zolder gesleurd.... We're ready :D!

Wie er weer zin heeft om mijn veels te lange reisverslagen te lezen is natuurlijk van harte uitgenodigd :D!

Komende dinsdag ochtend vliegen we eerst naar Londen, want vanuit daar gaat het vliegtuig naar Kuala Lumpur! Alleen hebben we 12uur overstaptijd... Dus genoeg tijd om Londen ook nog even te ontdekken :P!

Tot schrijfs dus :D!

  • 27 Januari 2012 - 23:57

    Rachel:

    Ik ben de eerste! Londen is erg leuk, kom
    er net vandaan! alvast heel erg veel plezier gewenst, ik hou jullie in de gaten. Hier dan... Dikke kus voor jullie samen

  • 28 Januari 2012 - 17:20

    Margriet En Math:

    Zjaccan en Ricardo, we wensen jullie van deze kant een voorspoedige en fijne reis toe en we kijken iedere dag op de Site voor nieuwe berichtjes.
    Groetjes,

    Margriet en Math

  • 30 Januari 2012 - 12:26

    Esther:

    Hey hier een berichtje van mij. Heel veel plezier! Ik ben benieuwd naar je reisverslagen!

    Groetjes Esther....je weet wel die brabantse van Schiphol-Oost....lang geleden!

  • 31 Januari 2012 - 17:07

    Bram:

    Hey Zjaccan!
    Dat is een (veel te lange) tijd geleden! Wat een gave reis heb je voor de boeg! Ik ben benieuwd naar je verhalen, geniet ervan!

    Groeten Bram

    Ohja, leuk nieuwtje, ik ga trouwen ;)


  • 01 Februari 2012 - 00:57

    Do:

    Hey backpackers!

    Hele fijne Reis en ik kijk weer uit naar jullie veels te Lange reisverslagen:)

    Safe travels!!

    Xoxo

  • 06 Februari 2012 - 19:44

    Bernadette :

    zeg hoe zit dat je verslag er staat nog steeds Hoorn en -10

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoorn

Zjaccan

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 67759

Voorgaande reizen:

31 Januari 2012 - 03 Maart 2012

Cambodja - Vietnam - Laos

15 Februari 2010 - 16 Maart 2010

De Oostkust van Amerika :D!

12 November 2008 - 15 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: