Eerste lokatie! - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Zjaccan Kuiper - WaarBenJij.nu Eerste lokatie! - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Zjaccan Kuiper - WaarBenJij.nu

Eerste lokatie!

Door: Zjaccan

Blijf op de hoogte en volg Zjaccan

13 November 2008 | Verenigde Staten, Hollywood

Eindelijk, aangekomen op de eerst lokatie! Hollywood!

Dag 1:

Afscheid....Oww wat ben ik daar toch slecht in!! :S! Huilen, huilen en nog eens huilen...

Toen we door de paspoort controle kwamen nog 1 keer zwaaien, en richting de wereldreis! Onderweg naar de gate kwamen we een man in een gebraden kippenpak tegen?!? nja, ieder zn hobby ;)!
De vlucht naar London verliep goed en de overstap ook :).
Naar LA (wat een vliegtuig!!) hadden we 11 uur om films en series te kijken! Nu vind ik dat normaal met mn mannetje lui op de bank geen probleem, maar in een vliegtuig... Tis toch ff anders ;)!
Mooie documentaties van NZ en Aussie gekeken en wat gekke films. Na een wit wijntje even in slaap gevallen maar door de turbulentie snel weer wakker geschud! Ik heb kauwplekken in de stoel achter gelaten van schrikken van die turbulentie! Brrr.. niet mijn ding!

Er zat een gladde italiaan naast me, die begon te vertellen over zijn films (hij scheen acteur te zijn?!?)... En hij hield maar niet op! Geen uitknop te vinden :P!

In de 'taxi' naar het hostel was er bijna de gehele weg een discussie op de radio over 'Homo zijn..' Zeer vervelend! Dat mensen daar zo lang over kunnen discussieren! De 'taxi'-driver was gelukkig aardig en vertelde ons veel over de stad! Alleen om in LA te mogen rijden moet je toch wel wat suicidaal zijn... Doodeng!

Aangekomen bij het hostel was het erg mooi, schoon en gezellig. We zijn zelfs ge-upgraded van een 8 persoonskamer naar een 6 persoons meiden kamer.

We vielen lokale tijd zo'n 8 uur in slaap. In NL is dat 3u in de nacht ;)!

Dag 2:

3u in de nacht (LA tijd) werden Amanda en ik beiden wakker.... HALLO JETLAG!
Jeej...! Toen maar even weer in slaap gevallen en wakker gerommeld door bouwvakkers die de straat aan het verbouwen waren (Pap, die beginnen hier al rond 5 uur!!). Daarna nog even geluisterd naar een vrouw die ruzie had met haar vriend... Altijd leuk om dat door het hele hostel heen te doen ;) (doen wij toch niet schat ;)?)

En net lekken typisch amerikaans, pannekoekjes gegeten als ontbijt! En nu misselijk :P, doen we niet meer! :S

Zo even naar het strand, de boulevard bekijken!

Foto's komen eraan!

Liefs!!!

  • 13 November 2008 - 17:54

    Esther:

    Whaha ik zie je al zitten naast die Italiaan.
    Echt iets voor jou!
    Ik ben benieuwd naar je foto's.
    Groetjes Esther.

  • 13 November 2008 - 18:12

    Marisja:

    Haay Zus,
    Was blij om te horen dat je goed bent aangekomen.. heb de hele dag aan je gedacht... ik gewoon in de kou naar school en jij daaro een beetje aan het relaxen! wat eng die turbulentie! dat zou je toch bijna niet moeten voelen in zon groot ding.. maja.. je bent veilig overgekomen! Heel veel plezier de aankomende dagen! Sms of mail je!
    Dikke kus ook aan amanda!

  • 13 November 2008 - 18:51

    Karin:

    Hey Zjac, ja gezellig zo`n Italiaan meestal praten ze alleen over die mama, toch? Vandaag gewerkt en we komen op 1 januari nog iemand tekort,pff mischien wordt dat loten. Maar ja,.. jij bent daar v.l van af lekker genieten.groetjes Karin

  • 13 November 2008 - 23:24

    Judith:

    Fijn dat je goed aangekomen bent en nu maar genieten. Wij blijven wel in de kou en regen achter als jij op het strand ligt. Veel plezier

  • 14 November 2008 - 11:15

    Roxanne:

    he zjaccan
    fijn dat alles goed is gegaan tijdens je reis.
    heel veel plezier met het bekijken van de stad.

    xxxx rox

  • 14 November 2008 - 11:15

    Roxanne:

    he zjaccan
    fijn dat alles goed is gegaan tijdens je reis.
    heel veel plezier met het bekijken van de stad.

    xxxx rox

  • 14 November 2008 - 11:17

    Roxanne:

    sorry 2 keer ging ff mis

  • 14 November 2008 - 20:19

    Margaret:

    Hai meiden,alweer twee volle dagen weg! Lekkere heen reis Zjac. wat zal je genoten hebben. Hier alles zijn gangetje,wij hebben geen tuindeuren en geen achterdeur meer. Zitten twee grote houten schotten voor. Dus meis je mist hier niets.Ben benieuwd naar de foto's.
    Dikke kus hvj
    mams

  • 15 November 2008 - 09:35

    Danny:

    Hoi Zjaccan en amanda,

    Volgens mij is iedereen acteur in LA...
    Sommige amerikanen hebben vreemde trekjes.. maar daar wen je wel aan.
    In ieder veel plezier daar.
    En by the way... aan een jetlag ontkom je helaas niet.
    De mazzel from Danny uit adam.

  • 15 November 2008 - 14:14

    Lesley:

    Hey Zjaccan,

    Veel plezier daar.
    De sollicitatie is niet gelukt, ik kreeg wel complimenten dat ik mijn best had gedaan met het invullen haha. Mijn MBO-3 certificaat was niet voldoende het zelfde bij de DKDB :(.
    Zit er nu weer over te denken terug te gaan in dienst en door leren.
    Succes daar groetjes

  • 25 Januari 2009 - 10:04

    Eva Westenberg:

    Hoi Zjaccan! Werd er door Jurgen opgeattendeerd dat je bezig was met een wereldreis. Superleuke verhalen en foto's! Ik wordt er helemaal reisluchtig van!:D
    LA lijkt mij echt helemaal geweldig!! Ik wens je veel plezier de komende tijd. (weet dat je inmiddels al weer heeeeel ergens anders zit, maar daar ben ik nog niet met lezen;) )

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zjaccan

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 67800

Voorgaande reizen:

31 Januari 2012 - 03 Maart 2012

Cambodja - Vietnam - Laos

15 Februari 2010 - 16 Maart 2010

De Oostkust van Amerika :D!

12 November 2008 - 15 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: