Laatste dag in LA! - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Zjaccan Kuiper - WaarBenJij.nu Laatste dag in LA! - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Zjaccan Kuiper - WaarBenJij.nu

Laatste dag in LA!

Door: Zjaccan

Blijf op de hoogte en volg Zjaccan

15 November 2008 | Verenigde Staten, Hollywood

Zooo! Wat een hitte hier! Vervelend ;)!

Vervolg dag 2:

We zijn naar Santa Monica Beach gegaan met een Sloveens en NL meisje van onze kamer! Erg gezllig! We hebben veel Duitser foto's gemaakt (= kijk mij eens voor een gebouw staan!! :D). En we kregen bijna van een leuke beachguard een trip om zeehonden te zien. Jammer genoeg had hij niet genoeg personeel om met de boot weg te gaan :(! Daarna zijn we even de kermis op gelopen en naar Venice Beach gewandeld over het strand. Lange loop! Maar erg gezellig met 4 meiden en half naakte mannen ;) (die in de verste verte natuurlijk niets waren bij mijn mannetje ;))! In Venice Beach erg veel vreemde mensen! Dronken zwervers/backpackers, hm.. Dan vallen wij erg mee ;)!

Daarna ging Amanda mij leren te koken. Als eerste: Rijst! Makkelijk toch!?!? Hm.. niet dus.. Amanda liet de rijst aankoken en je kon met 1 rijst korrel 2 man neerknuppelen. Gelukkig heeft het Sloveens meisje het eten kunnen redden, dus toch nog avond eten gehad :D!

Dag 3: We zijn met Rianne (het NL meisje die heeeeel toevallig ook op onze kamer verbleef), naar Universal Studio's gegaan! WOUW!!! Wat een park! Niet te vergelijken met iets! niet normaal hoe tof die attracties! De simpsons waren geweldig! Alsof je in die film zit! Doodeng naar beneden gaan, echt geweldig! Top dag gehad! Het was ook zoooooooooo rustig! Overal maar 5 minuten moeten wachten! Terwijl dat meestal 2 uur kan zijn ofzo!

Met veel mannetjes in pakjes op de foto geweest, echt lachen :)!

Om iets van 5u richting hostel gegaan, want je wilt hier niet na het donker zijn..! Rare mensen!

Al met al echt een enorm leuke dag gehad! En erg nat geworden! bij iedere attractie stond dat je nat kon worden! Met dit warme weer niet erg, maar toch ;)! Vooral de watershow was erg nattig! Waterworld werd nagespeeld, en de piraten gooiden iedereen steeds enorm nat! Ook de waterscooters lieten niemand droog!

Zo.... groot verhaal! Foto's zeggen veel denk ik!

De komende tijd kan ik niet zo bereikbaar zijn.. fiji! Dus tot Nieuw Zeeland!

Luv you all!

Kus Zjaccan

PS. Meer foto;s op www.amandawagenaar.waarbenjij.nu!

• 15 November 2008 - 19:01

Eric:

Heej Sjaakie,

Wat ziet het er allemaal vet uit joh! Leuk om te lezen wat je allemaal doet! Mooie fotos.. Heel veel plezier in Fiji!

Tot snel,

• 16 November 2008 - 01:29

Dootje!:

Jeetje wat een leuke fotos!
    Ik hou jullie inde gaten hoor, Veel foto's maken!!
    Geniet ervan!
    TOT HEEEEEL SNEL!!
    we tellen al af!!!!
    kusje!

• 16 November 2008 - 08:55

Esther:

jij hebt het wel naar je zin haha, dat is duidelijk, tot later weer. leuke foto's.

xxx esther.

• 16 November 2008 - 13:03

Marloes:

Hoi hoi,

super leuke foto ben jaloers op de foto dat jullie shrek een kusje geven.

Een hele dikke knuffel en geniet ervan.

• 17 November 2008 - 07:41

Zjaccan:

Heeey mensen! toch bereik in Fiji! Leuk dat jullie allemaal zo meelezen/leven! Doet me goed ;)!

Ik Blog deze week ff over hier! Zooooo gigantisch mooi!

Kus Zjaccan

• 17 November 2008 - 09:40

Danny:

Hoi Zjaccan,

top fotos!!!
    Ik ben zeer benieuwd naar Fiji.. ik ben een beetje jaloers.
    hahha...
    Spreek je Danny.

• 17 November 2008 - 19:18

Marja W:

Hoi zjaccan
    Ook jou site hou ik bij
    wil helemaal niets missen.
    Ben blij dat alles goed gaat.Geniet en pas goed op elkaar.liefs

• 18 November 2008 - 15:48

Karin:

Hoi, leuke foto`s. Ben je nog in dat spookhuis geweest waar die man achter je aan komt met een kettingzaag? en in de Mummie 8-baan? Was ook best wel eng.Tot schrijfs. Mijn herinnering komt weer terug omdat we net een paar weken terug zijn.