Paradijs! - Reisverslag uit Suva, Fiji van Zjaccan Kuiper - WaarBenJij.nu Paradijs! - Reisverslag uit Suva, Fiji van Zjaccan Kuiper - WaarBenJij.nu

Paradijs!

Door: Zjaccan

Blijf op de hoogte en volg Zjaccan

19 November 2008 | Fiji, Suva

Dag 4

Ik zal vbeginnen met de laatste dag LA, we hebben een tour gedaan langs alle sterren huizen, met een grote neger/comediant. Erg irritante man, toen ie instapte kreeg k al een van top tot teen blik met de nodige geluiden, voelde me gelijk erg op mn gemak ;)!
Deze gast speelde in Hancock 1 van de mannen die met auto en al op de punt van een gebouw worden gegooid in het begin van de film.. Hm.. Oke..

Dus.... alle huizen gezien, NIET normaal groot! Echt tof!

Daarna wezen shoppen, ik kende Victoria Secret helemaal niet?!?! Nja, erg leuke lingerie gescoord daar ;) :P! En amanda leuke schoenen. Daarna als 2 echte amerikanen wezen Maccen en nog wat gedronken met Rianne in het hostel! Ik hoop dat we haar in Auckland weer zien! Lieve meid!

Toen weer 11 uur het vliegtuig in! Het was niet helemaal vol dus lekker slapen... Zou je denken.. Mijn buurman was niet niet italiaans maar dronken (wat is het verschil??! Probeer het eens ;)).. Toen ik hem duidelijk had gemaakt dat ie zn mond moest houden ("My GOD! What have you drunk??!?! You smell really bad!!!"), begreep hij de hint en ging slapen. Ik wou dat dat mij ook lukte, maar wij hebben echt een abbonement op turbulentie... Helaas..


Dag 5

Gast naast me was gelukkig weer nuchter, 1000x excuses gehad (TERECHT!).

Toen we in Fiji aankwamen kregen we gelijk een schelpen krans om, en een snel cursus Fiji: RELAX! OPGEFOKTE NEDERLANDERS!

Toen een lange busrit van 2 uur naar Coral Coast (geen idee of het lang was, ik sliep, vraag amanda maar :P).

Ons hostelpark is zooooooo mooi! We riepen de eerste uren alleen maar 'OOOOW' en 'Aaah!'!
Daarna in bikini geschoten en zwemmen maar!
We kregen surfles aangeboden van een te bruine surfdude, maar verkozen luieren boven surfen ;)!
Daarna wat gegeten en naar bedje!
Zit ik op de computer, kijk ik boven me, allemaal van die Gekko's! Kleine hagedisjes... Als ze ook maar blijven plakken aan dat plafon!! Haha!
Wil ik lekker in mn slaapzak kruipen, heeft mn lieve vriendje deze helemaal onder zijn geurtje gespoten... Hallo muggen! Bedankt Rico ;)! Maaaar... wel lekker geslapen!


Dag 6

Ontbeten aan een prachtig strand! Echt een plek voor een huwelijksreis (*kuch* *hint* *kuch*). We zijn naar Sutakota (ofzow) geweest voor wat boodschappen en je bent daar echt de enige blanke! Dus oppassen (ja mam!). Echt overal van die kleine krottendorpjes en uniform scholen. Lachen! Er lopen ook gewoon koeien en paarden op de weg, toeteren en ze gaan opzij! Top! :p

Terug heb ik lekker sanwiches gemaakt voor ons en met een NL stelletje aangezeten en wat tips voor NZ gekregen. Altijd welkom!

Daarna weer douchen ZONDER heet water (het gaat wel met 35 graden buiten :P).
Toen heeft Amanda lekker spagetti gemaakt en was ze erg moe, ik nog niet. Dus toen amanda lag te slapen ben ik nog even met een paar aan het strand gaan zitten, nadat ik Eu' de MUG had opgesmeerd! Anders wordt je hier echt lek gestoken!

Daarna weer slapen, met al die gekko's! Om gek(ko) van te worden! Ze gaan gewoon niet opzij als je langsloopt! Ble!


Dag 7

Wat een nacht! Hele nacht overgegeven ;), combi van warmte en raar eten denk ik! Zou 2day op Jungle tocht gaan, maar toch maar later deze week. Amanda is wel, dus ik hoor wel hoe het was ;)!

Ik ga zo even relaxen in de hangmat aan het strand.. Vervelend ;)!

Foto's zien jullie hieronder, foto's met mij erbij komen als ik wat meer kleur heb ;)!

Kussssje!

  • 18 November 2008 - 23:23

    Dootje!!:

    Wel surflessen nemen hoor... is echt super, wie kan tegenwoordig zeggen dat je hebt gesurft op fiji:)
    haha!
    kusje!

  • 18 November 2008 - 23:23

    Ricardo:

    ooooowwww my god !!!

    wat doe ik hier lieverd !?!?

    ben echt te jaloers geloof ik aaarrrrgggghhh

    echt super tof allemaal, spreek je snel liever

    dikke kus en knuffel

  • 18 November 2008 - 23:23

    Rowan:

    Hoe kun je nou nog nooit van Victoria's Secret gehoord hebben!?!? Belachelijk. Verder tof dat je het zo naar je zin hebt en ik ben echt stinkend jaloers!! Geniet er van daaro! Kus

  • 18 November 2008 - 23:45

    Nicole:

    Hey Zjac!
    Ziet dr allemaal prima uit!! Ben al jaloers...(kan dat?)
    Wij zitten dr midden dec dus hopelijk hebben wij ook van dat lekkere weer! Enne, muggen??NEE TOCH!! Word hier in NZ al helemaal lekgestoken door die stupid sandflies! Be prepared!
    Heel veel plezier nog meis en hopelijk kom ik je tegen in NZ.
    Ik zal je mn NZ telnr nog wel ff mailen.
    Dikke kus Nic

  • 19 November 2008 - 08:42

    Esther:

    hey....

    tof joh! ennuh je zult het geloven of niet maar dit provinciaaltje heeft WEL van Victoria's Secret gehoord!

    nou genietse verder weer en ik lees je weer.

    kus vanuit het "koude" brabant.

  • 19 November 2008 - 10:32

    Merel:

    Sjakie!
    Wat leuk om je avontuurtjes te lezen! Krijg gelijk jaloerze ingevingen als ik naar je foto's kijk, hoor!

    Genieten doe je vast en zeker daar!

    Liefs, Merel... en natuurlijk ook van Arn


  • 19 November 2008 - 12:36

    Yvonne:

    Hee Zjaccan

    Om jaloers op te worden en wij maar rillen in ons kouwe kikkerlandje. We krijgen zelfs natte sneeuw aan het eind van de week. BRRRR. Hopelijk ben je weer wat opgeknapt anders veel cola drinken helpt goed bij diarree (even een medisch adviesje kan het niet laten haha)Maar door de foto's genieten we toch ook even mee. Wacht met smart op het vervolg. Ik hoe niet te zeggen lekker genieten want dat toe je toch wel. Tot horens

    Liefs Yvonne

  • 19 November 2008 - 13:45

    Margaret:

    Hai lieverd, heb 2 uur geleden een berichtje gestuurd maar die is niet aangekomen. Dus nog maar een keer. Had vanmorgen echt de neiging om een last minute te boeken. Heerlijk, zon zee, relaxen, alleen dat je ziekies bent is minder.Snel weer opknappen. Ziet er allemaal zo, daar wil ik ook naar toe uit". Maak maar veel foto's kunnen wij ook meegenieten. je mams Dikke kus

  • 19 November 2008 - 15:56

    Danny:

    Hoi Zjaccan en amanda,

    Dit is echt paradijs !!!
    Ik kijk nu al uit naar de fotos van NZ etc...
    Groeten van Danny.

  • 20 November 2008 - 18:06

    Roxanne:

    he meis

    het is wel genieten hoor elke keer je verhaaltjes lezen erg leuk!
    ook zou ik nu graag even jou kant op willen komen na het zien van je paradijsje haha.
    heel veel plezier en lkkr bakken in de zon.

    xxxxxxxx rox

  • 20 November 2008 - 22:27

    Rianne:

    heey zjaccan,
    wat een gezellig blogje hou je bij!
    ziet er goed uit. ik heb ff gekeken en ja dit weekend is het weekend dat we weg gaan raften en snorkelen. ik ben zelf sinds gisteren behoorlijk ziek/verkouden, wat echt minder is. je moet je hier wel ff goed aan kleden. het is hier wel echt prachtig!!!
    succes met de reis, hopelijk is jullie turbulentie abbonement afgelopen ;)
    we hebben contact over de dag in december!!
    t gaat jullie goed!!
    kus rianne

  • 21 November 2008 - 11:14

    Erna:

    Hoi Zjaccan, ben je weer wat opgeknapt? Het is niet leuk om ziek te zijn op zo'n mooie lokatie. Hier hebben we windkracht 8 en winterse buien.....groetjes

  • 21 November 2008 - 18:52

    Marisja:

    ZJAC HET SNEEUWT HIER!
    BRRRRRRR

  • 22 November 2008 - 13:25

    Melanie:

    Wouw!!! Wat super mooi daar!! Inderdaad een mooie locatie voor een trouwreis :). Geniet lekker!!
    Liefs Melanie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zjaccan

Actief sinds 10 Aug. 2008
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 67826

Voorgaande reizen:

31 Januari 2012 - 03 Maart 2012

Cambodja - Vietnam - Laos

15 Februari 2010 - 16 Maart 2010

De Oostkust van Amerika :D!

12 November 2008 - 15 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: