Happy New Year! - Reisverslag uit Varsity Lakes, Australië van Zjaccan Kuiper - WaarBenJij.nu Happy New Year! - Reisverslag uit Varsity Lakes, Australië van Zjaccan Kuiper - WaarBenJij.nu

Happy New Year!

Door: Zjaccan

Blijf op de hoogte en volg Zjaccan

02 Januari 2009 | Australië, Varsity Lakes

GELUKKIG NIEUW JAAR IEDEREEN!

Echt raar dat wij gewoon 9 uur eerder in 2009 zaten dan jullie!

Ik zit nog steeds bij Do en kan dus even meer bloggen dan normaal, dus bij deze ;)!

Dag 48

Vanacht nog even stiekem bij de rozen gezeten toen ik niet kon slapen door de hitte.. En weer vroeg op om actief te gaan spinnen!! Jaaaaah! :P Mn kont deedt nog enorme pijn van de martelgang van gisteren, maar deze bikkel uit NL moest van haarzelf weer mee :P! Deze keer was de instructeur compleet te overactief! Wat een gozer! Heeeeerlijke man om naar te kijken onder zo'n zware spinning les, maar ik had willen afstappen en die fiets op zn voorhoofd willen parkeren! GEEN TOT AMPER RUSTMOMENTEN! Hadden we even ietsiepietsie rustiger aan gedaan, zei hij: 'Oke, dat was het rustmoment, we gaan weer!' EXCUSE ME?!!? Waar was dat rustmoment? Niet lang daarna leek het wel of ik aan het waterfietsen was.... Was een lang uur voor Carl, Do en mij!
Daarna onze welverdiende rust op het strand gepakt en lekker zwemmen! Zee is hier heeeeerlijk! Wel veel stroming, en dus veel strandwachten (alleen zien die er niet zo goddelijk uit als in Baywatch... Ze hebben meer weg van de jostiband.. HELAAS!).
Toen we helemaal duf van de zon waren, inkopen gedaan voor de BBQ van vanavond. Terwijl iedereen druk aan het klaarmaken was, hebben Dominique en ik nog even voor wasvrouwtje gespeeld (Do haar wasmachine is overleden en wordt pas maandag gemaakt!!! Dus dat waren veel handwasjes :P). En later zaten we met flinke krampt in de vingers en oude gerimpelde handjes te eten! Paul was hard aan het BBQ-en en je kan je voorstellen dat met 40 graden boven een BBQ hangen, je het gevoel krijgt dat je niet alleen het vlees OP de BBQ aan het bakken bent :P!
Daarna lekker sloom niets gedaan!

Dag 49:

Weer niet zo laat op (slapen jullie niet uit?!!? Nope... nog niet ;P). En naar het winkelcentrum om inkopen te doen voor vanavond (nieuwjaarsnacht!). Enorm veel lekkers in huis gehaald en thuis alles klaargemaakt. Do en ik waren al half bezopen door het mixen van de drank in 7-up flessen en het proeven daarvan :P (je mag eigenlijk geen drank mee naar het strand... dus dat hadden we verstopt in die flessen!). Daarna ons klaargemaakt en om 16u al op het strand zitten met alles klaar! Een perfect plekje gevonden met overzicht over ALLES! We hadden de oranje parasollen mee, dus de rasechte NL-ers zaten er weer hoor ;)! Zusje,haar dochter, moeder en vader van Paul kwamen ook, en het was erg gezellig! We hebben 4x vuurwerk gezien want ze hebben hier ook vuurwerk vor de kleintjes om 21u! En die zagen we 2x want we keken uit over meerdere plaatsen (surfers paradise en burleigh heads)! Mensen steken hier zelf geen vuurwerk af, want daar heb je een vergunning voor nodig! Dus wij hadden alleen sterretjes :P!
De zus van Paul (Simone) had glowsticks meegenomen en die bleken in de WC erg handig te zijn want daar zat gewoon GEEN licht in!??!? Dus Do en ik samen die wc in om niet van de pot te stuiteren :P! Later kwam de meest belachelijk uitziende politie ooit langs om te controleren op drank en vond onze 7-UP prima ;)!
En toen was het 12uur!! Jaaaa! Kort maar prachtig vuurwerk! Wat een belevenis! Nieuwjaar in OZ! Daarna een nieuwjaarsduik in het zwembad genomen! TOP tijd gehad!

Zie de foto's ;)!

Tot snel weer!

• 02 Januari 2009 - 04:09

Ricardo:

heey mop,

jij ziet er goed uit!! en leuke foto's, ben erg blij te horen dat je het zo naar je zin hebt.

hele dikke zoen en tot snel

• 02 Januari 2009 - 12:50

Johan:

Hey Zjacannie!!

Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Nu nog vanuit een warm Miami wens ik jou ook het beste voor 2009!! (Ook voor Amanda natuurlijk). Dat je nog maar een mooie tijd mag hebben zo verweg van ons.

x Johan

• 02 Januari 2009 - 12:57

Esther:

Nou meis, voor jou alweer laat, maar toch nog een gelukwens vanuit het zuidelijk nederland (helaas temperaturen zoals op de noordpool pfff)
    xxx Esther

• 02 Januari 2009 - 16:23

Yvonne:

Alles goeds voor 2009 nog many happy times

xxx yvonne

• 02 Januari 2009 - 22:58

Margaret:

Hai lieverd, wat ziet het er goed uit. Zit ik hier op mijn werk (slaapdienst ) en denk wauw ruilen? Je ziet er goed uit telt ook voor Armanda. Oud/nieuw was hier gezellig, maar mail ik nog.Hvj XXXX

• 03 Januari 2009 - 16:48

Eric:

Heej Sjakkie,

De beste wensen voor 2009! Ook voor Amanda natuurlijk...

Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!

Kus

• 03 Januari 2009 - 21:27

Zjaccan:

Iedereen bedankt voor de lieve smsjes en gelukswensen ;)! Hoop dat t snel wat warmer wordt! Hehe :P

X vanuit OZ!

• 04 Januari 2009 - 19:11