Zie vorig bericht! - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Zjaccan Kuiper - WaarBenJij.nu Zie vorig bericht! - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Zjaccan Kuiper - WaarBenJij.nu

Zie vorig bericht!

Door: Zjaccan

Blijf op de hoogte en volg Zjaccan

16 December 2008 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Ik krijg het anders niet voor elkaar om jullie een notificatie te sturen, dus dan maar even zo ;)!

Zie het vorige bericht!

• 17 December 2008 - 19:54

Erna:

Hoi Zjaccan,
    We volgen je avonturen via de site en via het "humeur" van ...
    Dus ups en downs maar verder alles oké hier.
    Morgen mijn laatste werkdag en dan ook wij het grote avontuur in!
    Lieve groeten van ons allen.

• 18 December 2008 - 00:12

Tamara Van Fiji:

Hee Zjaccan,

Even door je verhalen gescrolled! Vette bus hebben jullie. En die skydive, kicken he!! Ik hoop dat je de fotos gehad hebt.

Wij zijn nu in Mexi co, vanavond mijn zusje van het vliegveld halen... Aftellen dus.

Veel plezier daar en groetjes aan Amanda (moet haar site nog even opzoeken, staat volgens mij in een van je berichten maar moet nu weg).

• 22 December 2008 - 22:14

Jet:

Hoi Zjaccan.Ook wens ik jou gezellige kerstdagen ff anders als met vriend (kan nog lang genoeg)ha ha enne alle geluk voor 2009 groetjes jet

• 23 December 2008 - 22:38

Karin:

Hoi Zjaccan, geweldig mooi al die belevenissen van jou. Hele fijne feestdagen en een alvast een gelukkig nieuwjaar! Doei.